11 December

Dagen har varit okej.
Började 10:30.
Hade matt första lektionen men Anders var inte där så vi hade en vikarie.
Vi spelade spel och pratade bara.
Sen hade vi SO i 2 timmar!
Det är den värsta lektionen på hela veckan!!
I slutet av lektionen låg jag och Lisa på golvet som vanligt! ;)
haha
Felix och Todd stod och skrattade åt mig när Lisa Slängde ner mig på golvet! :O
Sen hade vi sysjöjd.
Jag och Ewa gick in på träslöjden och fixade våran propeller till våran robot.
Sen satt jag, Felix och Lisa i soffan som vanligt. hihi
Mamma hämtade mig efter skolan (som vanligt)
Åkte hem åt mat sen åkte till stallet.
Jag var först i sattlet i dag!
haha jag brukar alltid vara sist!
Vi julpyntade i stallet.
Jag fick Dijon i dag!
Det var första gången, han var underbar!
Ridningen gick bara.
Amandas häst blev lite galen i slutet efter hon hade hoppat av så han sprang lite i till och bockade lite.
Sen bjöd jag på muffins, hade ju ramlat av föra gången.
Jag och Dijon har redan ett partytrik! ;)
Sen åkte vi hem och sen till Skepplada.
Hade match i dag mot Kungälv.
Vi förlorade som vanligt men nästan alla var jätte bra!
Jag var nöjd med det jag gjorde iaf!
haha en av domarna stod typ 2m från måley och sköt utanför.
HAHA fan va ja skrattade.
Ja bah: Det är tur att du inte är innebandy spelare iallafall.
Då skattade han.
Efter matchen skyndade jag hem för att titta på idol!!
Calle var grym i dag!
Men Erik var också bra!
Jag hejade på båda så.
Nu är jag sjukt trött och i mon blir det Liseberg med Johään och EmoLisa!
Dijon!
Köss♥

Kommentarer
Postat av: lisa q

Vi är bäst hanna eller a du e bäst men jag e bättre (A :) det kommer vara hemskt om vi inte kommer i samma klass :( <3

2009-12-12 @ 10:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0