12 Decenber

Det blev ingen Liseberg i dag, Johään var sjuk(bakiis)
Istället åkte vi hem till Eleonor och Bosse och backade lussebullar :)
Vi åkte in till Kållered och köpte lite julklappar och sen till kungsmässan.
Åt lite mat och firade Klirre, som fyller år i dag!
20 år! :)
Sen köpte jag en julklapp till mamma och ett par tights och ett nitarmband.
Klockan var typ 17 så vi åkte en sväng till Thomas.
Det har varit strömavbrott hos han i 2 timmar.
Han har eldat så jävla mycket så det var 30 + inne hos honom.
Sen var klockan nästan 18 så vi åkte ner till Eleonor och Bosse.
Vi kom först!
Det skulle komma 10 pers till typ.
Jag och Karolina satt och pratade och dukade fram.
Sen kom alla gäster.
Vi åt gröt och mackor å hade det trevligt.
Eleonor backade typ flera kg med deg.
hehe
Så det blev en massa bullar.
Ja hade typ ingen fantasi den dagen så det fick bli vanliga lussekatter!!
Rasmus gjorde ett ansikte som såg ut som en kuk.
haha fan va alla skrattade åt den.
Sen lekta jag och Karolina med en liten flicka som var där.
Hon hette Tova, hon var jäte söt men hon hatade mig typ.
haha det är första gången ett barn inte gillar mig ^^
Vi satt uppe på Karolinas rum och Tova målade av mig, Jag blev helt röd i ansiktet.
Sen målade hon av Karolina.
Efter en stund så ville inte Tova att jag skulle vara med henne och karro så hon drog nästan ut mig ur rummet.
haha
Vi var där i några timmar och sen åkte vi hem.
Va hemma vid 23:00.
Nu ska jag sova!
bilder kommer!

Köss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0