14 December Sista veckan med 8C1 ♥

Skolan:


Skolan började med film.
Tittade på Baksmällan!
Den va fan bääst!
Kan verkligen rekommendera den för er som inte har tittat på den!'
Ja mådde skit i på första lektionen men sen gick det över.
Ja va helt cp på morgonen, jo hoppade på fock och kramade, slog alla typ.
haha ja slog till Emma på låret då flippade hon över och jagade mig runt hela Sörgård!!
Sen hade vi no och vi byggde på våra robotar, våran funkar typ inte så Ewa flippade lite på den.
Sen åt vi mat, korvstråganof med POTATIS.
Hallå eller man ska ju ha ris till!!
Maten smakade bajs (som vanligt)
Sen hade vi engelska lektion fast vi jobbade inte vi fick bara reda på vilken klass vi kommer att gå i på våren.
Alla fick ju inte som dom ville med ja fick det iaf.
Ewa började gråta och då började ja med gråta!
Mamma hämtade mig efter skolan och vi åkte till hennes jobb.
Dom hade luciatåg med alla barn så det va rätt så mysigt!
Sen åt vi sushi på våran favorit restaurang!
När vi kom dit så var det låst men det var öppet, ägaren låste upp och släppte in oss.
Efter vci hade gått in så låste han dörren.
Mamma frågade varför han gjorde det och han berättade att han hade blivit rånad för några veckor sen! :O
Den var två killar 15-19 ådringar som kom in till han restaurang med en yxa och hotade ägarens (jag vet inte vad han heter) pappa medans ägaren tog fram alla pengar!
Fatta va läskit!!
Det är helt sjukt att en människa kan komma på tanken att råna nån.
Det var lika gott som vanligt!
Sen åkte jag och mamma till Nödinge och köpte en klännig och sen till Alafosr.
Vi va på  kommunfulmäktige.
Vi kom lite sent men när vi kom så sjöng några och så satt vi i ett rum i typ 10 min och sen va det julbord och sen slut. Va ju tvungen att smaka lite och det smakade SKIT!
Just nu ligger jag i sängen med en handduk på huvet och väntar på att håret ska tårka.
Har precis kommit upp från badkaret.
Börjar kvart i 11 i mon så det blir en liten sovmorgon.
Klassen:
8A1: Ewa, Annelie, Jenny, Niklas
8A2: Anna, Patrik P, Jesper
8C:  Patrik Z, Jonathan, Emil, Andreas, Martin, Lisa, Hanna (jag)
8D1: Tim, Markus, Amanda
8D2: Sara, Josefin
R.I.P 8C1♥

Köss!

Kommentarer
Postat av: ewa

jag hatar piss skolan, och jag ska gå i skolan den sista veckan med våran klass (L) och sen kommer jag skolka xd

2009-12-15 @ 00:41:38
URL: http://superewa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0