18 December Lov!

Skolan började klockan 08:30.
Började med en tävling i klassen.
Killarna mot tjejerna.
vi VANN! ::D
sen va det ett jul spel.
sen robot tävling, våran cpade och åkte utanför banan de första den gjorde.
Jossan och Sara vann, fast det var Ewa som hade gjort deras robot och dom tog åt sig all ära.
Sen fikade vi och fick våra betyg.
Skulle vara med Felix i dag men blev ja förvånad, Han sa att han inte kunde.
Han sa att vi skulle vara med varandra på lovet ist.
Det kommer nog inte att hända.
Känslorna kommer försvinna som sanden i min hand..
Åkte med Ewa, Linnea, Annelie och Jossan till Nödinge.
Det va skit tråkit.
jag, Ewa och Linnea satt på golvet på ica och väntade på Annelie och Jossan i några minuter typ.
Sen hämtade Linneas låtsas mamma oss och körde min Ewa och Linnea hem till mig.
Va hos min i nån timme och åt sushi  sen åkte vi till stallet.
Ridningen va skit tråkig men det va sjukt roligt i stallet när Ewa för första gången va i ett stall.
Hon va skit rädd!
Bilder och Filmer kommer!
Köss♥



Finaste! :D









Big Lööve! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0