24 December BÄSTA JULEN!

Sitter med mitt feta arsle i min säng och kom på att jag har ju inte skrivet hur min Julafton har varit.
Nu ska ni få veta.
Det jag skrev förut stämmer verkligen inte!
Dagen började med bråk och slutade med bråk men alla dom timmarna man hann leva i mellan dessa bråk har varit fantastiska! Jag tittade på kalleanka själv som vanligt.
Farmor kom vi 4 och vi tittade en stund på "Kan du vissla Johanna?"
Mamma glömde som vanligt att sätta på potatisen som vanligt så maten fick vänta ett tag.
Till slut var potatisen klar och alla satte sig vid bordet. Maten var super god!
Tillslut hade alla ätit upp och vi tog oss in till vardagsrum för att öppna alla julklappar! :D
Jag tror att alla blev nöjda med det som dom fick.
Allt jag fick!
  • Data
  • Dataskärm
  • tangentbord
  • Systemkamera (Sony a230)
  • 2st Lakan
  • 100 kr
  • The Hils
  • Parfym
  • Chokladkokbok
  • Kamera väska
  • Klänning
  • kavaj
Köss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0