27 December HundTävling!

Hundtävling i dag.
Det gick ganska bra, Electra vann iaf 1 gren.
Men jag vet inte hur vi gör, vi får alltid nån placering.
Hoppningen gick skit som alla andra gånger. Jag fattar inte varför hon inte springer eller hoppar. Hon brukar gå över alla hinder.. *L*
Alla hade nåt broblem med sin hund men alla överlevde dagen som tur va.
Alice, Evelinas kompis vann tävlingen som sig pytte lilla hund Snobben.
Vi gick upp till skogen när tävlingen var slut.
Hundarna sprang av sig, Electra och Nicki sprang ut på åkern men ville inte komma tillbaka.
Alla blev trötta och gick hem.
Mamma hämtade mig, fast det tra typ 2 min att gå hem till mig.
Kom hem somnade i soffan nästan och efter typ en timme åkte jag hem till Anna igen. 
Vi hade snöbollskrig, Jesper träffade mig i ögat så ja kunde typ inte öppna det.
Nu sitter vi och tittar på idol sak, ska åka hem snart.

Bilder från tävlingen kommer!

Köss

         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0