27 November

Dagen började med att mamma väckte mig vid 12, gjorde mig i ordning och sen åkte vi till LaPlatsa för att äta lunch med Klas. Åt bufé, det var ganska gott. Sen åkte jag och mamma till Nödinge och köpte lite kläder. Köpte en kjol två tunikor och två bhar. Vi upptäckte att klockan var mycket och att jag var försenad till stallet, så vi hoppade in i bilen och åkte hem. Kom till stallet bara några minuter försent. Red Curry i dag med. Det gick sådär! Sen åkte vi in till Älvängen för att köpa lite Fredags mys!! Träffade mamma och Klas kompis utanför netto, Hon har två engelska bulldoggar. Dom var jätte söta! Sen skyndade vi oss hem, va kan ju inte missa idol! Det var inte nån som va så jätte duktig i kväll men det var förjävligt att Mariette åkte ut! Hon var ju den bästa! Nu tycker jag att Calle eller Erik ska vinna! Va tycker ni?





Mariette Hansson - Lies Beyond

köss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0