3 December

Sitter i soffan och tittar på generation fett och smsar med Felix. Hade sovmorgon i dag så började skolan kl 10 men våran första lektion började klockan 11:30. Men man var tvungen att komma vid 10!! Så ja sitt i skolan med Sara, Josefin och Emma och väntade på att klockan skulle bli 11 så vi kunde gå och äta. Det var julbord i skolan i dag ,allt smakade skit förutom prinskorvarna. Vet inte hur många jag åt egentligen. "haha" Sen hade vi matte lektion, jag gjorde omprov. Det gick jätte bra (tror jag) Jag svarade på alla frågor så. Sen hade praktiskt prov i no. Det gick sådär. Sista lektionen va hjälp engelska. Gjorde inte så mycket på den lektionen mer en att kastade min mobil med Johnny. Vi fick vänta i klassrumet i typ 15 min innan vi fick gå ut, Lisa stog och väntade utanför och Johnny satt vid ett bord, Jag och Felix promenerade runt i klassrummet. Sen gick vi ut och de första jag gör är att halka (Y) Sen försökte Johnny putta ner mig i en buske. Sen åkte jag och Lisa till Skepplanda och åt pizza och var på möte. Sen va det gården, det vgar inte så jätte kul men. Haha sen när jag och Frida skulle gå till bussen upptäkte jag att jag hade glömt min väska på gården och att mitt busskort var borta. så vi missade bussen men min snälla mamma och och hämtade oss.

Köss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0