4 December


Skolan va tråkig som vanligt, vi pratade med rektorn och hon är cp!
På slöjden låg jag bara i soffan och bråkade med Felix.
Slutade 20 i tre.
Mamma hämtade mig och vi köpte thaimat, Sen åkte vi till stallet.
Red Curry i dag med. Vi hoppade de va la kulit. Fast vi hoppade typ bara 30cm för ingen i gruppen vill hoppa högt förutom jag. I slutet av lektionen skritade vi av och ja släppte ut fötterna från stigbyglarna och helt plötskigt blir häst jäven rädd och kastar sig åt sidan, så jag flyger av. haha smidigt! Det gjorde inte så ont.
Sen åkte jag till Skepplanda och spelade innebandy match. Alla spelade bra men vi fick TRE utvisningar! haha.
vi förlorade med 3-2.
Sen tittade ja lite på damerna och sen skyndade jag mig hem för att titta på idol.
Erik va sjukt bra i dag, Det var bra att Tove åkte ut!
Men nu vet jag inte om jag ska heja på Calle eller Erik. Va tycker ni?

Calle Kristiansson - Walking In Memphis




Erik Grönwall - Run To The Hills


Köss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0