9 december

Alida var här i dag!
Vi satt i köket flera timmar när vi kom hem.
Lagade lite mat, kött och pommes!
Sen ficksade jag hennes naglar och satte ett smycke på hennes tand.
HAHA de va sjukt roligt!
Sen åkte vi till Nödinge, skulle repa.
Det första Linus (musiklärare) sa va att han ville inte att nån kompis skulle var med oss.
Men Jenny och Anna har nästan alltid med sig nån så ja sa att hon skulle stanna!
Sen åkte vi hem till mig. Alida som över.
Jag tog hål i hennes öra, FAN va det BLÖDDE!
Det va sjukt läskit!
Det blev ett bra resultat iaf! :)
Vi tittade på film i typ 10 min sen blev vi trötta och somnade.

Jag har verkligen saknat att umgås med dig Alida!! :/
Köss♥

Bilder kommer!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är aldrig någon som lyssnar på oss när dom är med mig eller jenny, dom sitter nere hon bk o gugge...

2009-12-11 @ 08:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0