12 November

Hejhej!

I dag har jag inte gjort så mycket, Varit i skolan, tjejgrupp och vrit med Anna.
Dagen började med att jag kom 40 minuter förtidigt till skolan, Sen va de tbara en massa tråkiga lektione. Övade med kören också. Det va sjukt kul! Alla cpade sönder typ.
Jag och Anna började gråta av skratt!
Efter kören gick Anna på sin sista lektion och jag satt och väntade på en bänk med Felix:)
Mamma kom och hämtade mig och Anna efter skolan och så åkte vi ner till Da mille!
Pizza dax!
Sen åkte vi hem till mig och åt.
Mamma körde mig till skepplanda vid 5, de va tjejgrupp. Vi pratade om allt möjligt.
Mamma kom och hämtade mig vid 6 och sen kom Anna hit igen.
Vi gjorde inte så mycket kollade på "Mammas pojkar" De e bäst!
Och Lilleman är galen, han bits, rifs och klätrar på allt! "haha"
Nu sitter jag och tittar på en ny serie "Glee" Den är jätte bra. Den går på 4:an kl 21:00 varge Torsdag! Rekomenderar värkligen den!

Kössar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0