13 November

Skolan:

Bärjade kl 10:30 i dag, ganska sofft kaktist!
Hade matte första lektionen, sen hade vi so i 2 timmar men internett funkade inte!
FATA ingen data på 2 timmar på en so lektion, helst skukt!
Sen va det slöjd, haha sat och stickade hela lektionen^^
Och Felix gjorde illa mig hela tiden =O
Tittade ut genom fönstret och jaf ser SNÖ!
shiiit!
Mitt i November.
Sen slutade jag och åkte hem!

Stallet:

Åkte till satllet halv 4, mamma körde mig!
Red Curry.
Han va jätte duktig. Bockade lite med det är ju Fredag den 13:onde så vad hade man väntat sig?
haha
EFter våran lektion skulle Anna (ridlärare) ridan en ny häst i stallet men det visade sig att han va halt, han kunde inte ens stå elelr gå på benet. Fick skynda mig hem för ja skulle titta på när mitt "gamla" innebandy lag hade match. Dom förlorade med 8-3.
Sen åka jag hem och åt middag och tittade på idol.
Bra att Eddie åkte ut! =D
Fast Reza skulle ha gjort det!



Köss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0