14-15 November

Helgen har varit nice!
Hade party hos mig ;P
Alla kom vid 6 och så åt vi pizza =D
lite senater ittade vi på film.
Vi tittade på Drag me to hell. Den va helt sjuk! En jävla tant som förbanade en kvinna och så hände det henne massa saker.
Sen dansade vi och lysande på musik.
Sen tittade vi på 30 days. Den handlade om en liten stad som blev överfallen av vampyrer. Den va sjukt bra! sen spelade vi poker. haha vi märkte att kl va typ 1 på natten så vi bestämde oss för att dyngna!
haha Jesper somnade till filmen så han klarade det inte.
Vi va vaken hela natten, gjorde inte så mycket.
spelade in en musikvideo, spelade kort, tittade på He is the girl!
Sen vid typ 7-8 somnade alla. men jag och Anna va förfarandet vakna.
Vi gick på morgonpromenad med Electra, sen gjorde vi frukost!
vig 9 åkte alla hem och ja tittade på tv. Fick kämpa as mycket för att inte stänga ögonen. Halv 11 somnade jag! FAN det va ju bara en halv timme kvar^^
Som i några timmar sen vaknade jag, tittade på tv och åt popcorn!!
Mamma är as förkyld så jag kommer bli sjuk när som helst! =O

Köss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0