18 November! :O

JÄVLA * * * *!

Seriöst hur fan kan dom göra såhär?
2010 vårterminen i 8:an ska dom SPLITTRA våran klass!
Alltså JÄVLAR!
Vi har gått i samma klass i 5år!
Vissa har till och med gått på dagis tillsammans!
Blir fan helt galen!
Sitter här och gråter!
Ärligt splittra en klass mitt i 8:an!
JÄVLA CP!




Skolan:

Aktivitetsdag i dag.
Började med jobba i skolan.
Hade trekant med Conny och Felix;)<3
haha
Felix slog mig typ hela dagen!
Sen åkte vi till Skepplanda och badade, jag kände typ ingen som badade så badade bara i 10 min typ. Sen bytte jag om och gjorde mig i ordning.
haha sen när vi skulle åka bussen tillbaka till skolan i gen gick det ska bra att stämpla alla kort (Y)
Glömde hur många gånger ja hade stämplat så fick stå och räkna as länge!
Satte oss på bussen och åkte vidare.
Höll Felix i handen hela vägen (a)
Hoppade av hos mig för ja skulle till ungdomsmottagningen.
haha sen när jag och mamma skulle åka hem märkte vi att vi får punka! (Y)
så vi ringde Klas, efter en liten stund kom han och Krille och vi bytte bil!
sen åkte mamma och jag till café Blå.
Har inte gjort så mycket mer i dag.
nu springer katten runt i soffan och attackerar mig när jag skriver.

Ha det bäst! köss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0