23 November

Ligger i min mjuka sköna säng med världens smärta i armen!
Tog grissprutan idag. Det gjorde inte ont att ta den med  nu efter gör det SVIN ont, jag kan knappt röra på armen. Skolan i dag var okej, slutade 14:20. Mamma hämtade mig efter skolan och vi åkte ner till skoaffären och köpte ett par vagabond stövlar (skin). Dom är jätte fina! Åkte hem och gjorde lite mat till mig och mamma. Sallad med fallafer och rotmos. Det var mötte på skolan i dag om hur dom ska göra med våran klass, vi kom inte fram till nåt typ mer en att rektorn är CP! Hon stog och ljög oss rätt upp i ansiktet. Hur fan kan man göra så? Hon vågar inte säga sanningen eller stå för vad hon säger. För första gången va alla päron på våran sida, på varenda möte som vi har haft i skolan har alla varit tykna mot mamma och Klas. Även om dom har haft rätt. Men i dag va alla på deras sida. Speciellt Patriks pappa, han va bäst i dag. Han blev arg på rektorn och började svära: Förlåt för att jag svor men jag är så jävla förbannad bara! sa han. haha bäst! Det va bara Jag, Anna och Patrik av alla elever som sa något. Alla andra är för fega typ. Det va inte så många av föräldrarna som sa nåt heller, men dom som gjorde det pratade väldigt mycket och det va bra! Rektorn gick efter en timme men alla andra satt kvar och pratade. Tillslut kom vi fram till att mamma och Klas ska skriva en liten text och att vi barn ska skriva en text till Alekuriren, GP, GT.  (min idé). Alla gick efter en halv timme. Jag, mamma och Klas åkte ner till Da Mille och åt pizza. Jag provade nåt helt nytt och det smakade SKIT. Vi åkte hem och satte oss vid tv och tittade på: Mamma till en mördare. I detta avsnitt handlade det om en kille som har mördat mammas jobbarkompis dotter för 3 år sedan. Därför va det extra viktigt att titta. Dom pratade inte så mycket om just de fallet men det va ganska spännande att höra ändå.  Hjälpte Elina med en bild till hennes blogg med. Sen tittade jag på paradise hotel, de va inte så jätte bra i dag.
Fan va mycket jag skrev i dag då. haha


Köss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0