1 Januari! Nyårsafton 2009-2010♥

Festen i dag/natt va sköjj!
Bästa nyår hittills.
Mamma körde mig och Amanda till Absi typ vid 18.
Det va typ inga där i början så det va skit tråkigt! Men till slut så kom alla.
Jimmi den lilla gåssen bjöd på lite cider.
Jag och Ronja blev vänner. haha
Lite senare kom det några killar och jag frågade vad dom hette men ja hörde typ inte så jag frågade nog samma kille 5 gånger vad han hette. haha jag kommer inte i håg nu heller. Sen kom det några tjejer (Patisia och Johanna)
Efter en liten stund upptäcker Patrisia att hon hade tappat sin mobil så alla började lite, jag och Anna kollade i varenda sko som låg i hallen. Mums Mums!
Vi hittade den aldrig så vi blev trötta på att leta så vi gick in till datan och satte på pippi långstrump på tyska! Klockan var nästan 12 så alla gick ut. Jimmi skakade sin sampanj och när klockan var 12 så sprutade han ner hela min jacka! Sen gick ja runt och pussade folk. Det gjorde nog alla. Sen Drog typ alla så va började städa (jag var duktig) Vi drog därifrån typ vid 1 eller 2 kommer inte ihåg. Och så gick vi hela vägen hem, de e typ några kilometer mellan oss. Ogge va ganska full så han sprang ut på vägen hela tiden så jag fick gå o hålla om honom hela vägen hem. Orkade inte dra hem så vi gick till Jimmi. När vi kom hem till Jimmi va alla skit trötta. Hans mamma var vaken och full. Hon va fan skit rolig. Sen gick vi upp till hans rum och alla la sig i sängen. Ja va inte trött så ja hoppade runt och hade tråkit. Sen efter ett tag blev ja jävlit trött och ja försökte få Amanda att lägga sig så att vi kunde sova men hon ville inte. Vi hittade en tandkrämstub på hans skriv bord. hihi vi kletade in det i hans face! Ja orkan fan inte skriva mer ögonen dansar tango. Hoppas att ni alla hade en bra nyårsafton!
Det hade iaf jag :D
Tack alla som har varit med och gjort denna dag så bäst!
det va inte nån som hade med sig en kamera så har inga bilder :O
köss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0