16 Januari Bröllop!

Har inte skrivit hur bröllopet blev en så det får ja göra nu!
Det började med familjemiddag. Alla Jakobs och Marias släktingar kom till middagen. Det fans både Franska, Polska och svenska människor. Som tur va så fick jag sitta vid den svenska hörnan när vi åt mat. Jag satt bredvid Marias kusin Anna och hennes kille. Dom va jätte trevliga. Det serverades kalv kotletter med potatis och nån sås. Jag är inte nån som skulle äta klav jämt med det gick att äta. Till efterrätt fick vi glass med hjortronsås. Det va faktiskt gott. Jag gillar inte hjortron så jag blev ganska förvånad att det smakade så bra som det gjorde.
Efter maten va det lite mingel. Klockan började närma sig 16 och alla gick ut.
Det va jätte fint där dom gifte sig. Alla satte sig på sina platser och musiken började spela. Dom spelade skit lännge men tillslut kom brudparet. Dom va jätte söta! När dom va klara så  kramade alla dom och sen serverades det mackor på pinnar ^^ Det va inte så gott! Sen satt vi bara vid ett bord och hade skit tråkit ^^ Så vi åkte hem ganska tidigt.
Grattis Jakob och Maria gifte sig 16-01-2010 ♥
Mormor & Mamma
Janek, Mormor, Mamma, Klas
Janek
Mamma
:D(L)
Nu är dom gifta :D (L)
Bara för att jag har haft min älskade BENNY i 6år i dag :D (L)
köss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0