19 Januari

I dag har mamma, mormor och jag shoppat ! :D
Först va vi på Globen och köpte lite saker och sen åkte vi till Farsta.
Mamma och jag köpte kompis ringer på glitter också! :D (L)
Vi träffade Alexander som va med i idol fast vi vågade inte säga hej (A)
calvin klein pyjamasbyxor
calvin klein trosor
Dom lila bakifrån, jätte söta ! :D
Prickig skjorta
köpte en reflex på en leksaksaffär som jag hälsade på typ 5 gånger i veckan när jag var liten
Alexander :D
Älskar dig mamma ! (L)
Gårdagens köp :
köss♥

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fiina grejer Hanna! :D LÄGG IN DET I GARDEROBEN! xD :P

Skoja bara ;) Hör av dig när du kommer hem! Saknar dig! :D <3<3<3 Puss

2010-01-19 @ 16:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0