3-5 Januari Gothia innebandy Cup!

Söndag:
Spelade mot Färjestadens IBF.
Alla spelade jätte bra men vi förlorade ändå.
Dom var helt enkelt bättre.
Deras spel var skit bra, och det var en schyst match.

Efter matchen åkte jag men Anna och hennes familj och åt mat.
Vi åt på pasta buffén i Nordstan. Det är faktiskt gott där. Sen åkte vi till Valhalla för att titta på när Jespers och hans lag spelade match. Det var invigning på Gothia innebandy cup i dag. Pixbo spelade match mot Caperio Täby i Scandinavium. Jag, mamma, Klas, Anna, Petra, Jesper, Roger, Sara och Niklas var och tittade på matchen.  haha Pixbo SÖG för en gångs skull. Jag, mamma hejade på Täby (dom är ju stockholmare;) ) Dom vann med 7-2 HAPYFACE :D
Det vara bara jag, mamma och Klas kvar tills matchen var slut. Alla gick som var ifrån Skår (jaf förstår det, haha ).
Sen åkte vi till MC och fikade :D

Måndag:

Första matchen spelade vi mot Lindås IBK.
Vi förlorade den med.
På kvällen spelade vi match mot Stanstad.
Vi kom lika den matcken, 2-2.
Föra året när vi spelade mot Stansad förlorade vi med 6-0 och dom var helt säkra att dom skulle vinna. Men vi ledde matchen med 2-1. Men när det var typ 2 minuter kvar så gjorde dom mål..

Mellan matcherna åkte jag, mamma, Petra och Anna till Nordstan och åt på en pizza/tackos buffé och sen åkte vi till BergaKungen och tittade på Göta Kanal 3. Den SÖG! Titta inte på den. Sen åkte vi till KH och jag köpte en tröja.

Tisdag:

I dag spelade vi mot Åsa IBK.
Jag vet inte riktigt vad som hända, allt gick åt helvete!
Det var typ ingen som va på humör men vi kämpade bra iaf! Vi förlorade den med. haha

Thomas var och tittade på matchen så vi åkte till honom efter. Anna och Ewa följde också med :)
Vi åkte till Kungsmässan och åt buffé. Sen när vi gick till ICA så träffade vi Bosse, Rasmus och Linus (Gamla grannar) Och sen åkte vi till Thomas och fikade.
Vi var där i några timmar och sen åkte vi hem.
Nu sitter jag och mamma och tittar på Paradiset. Den är jätte bra!
Det är nåt fel så jag kan inte ladda över några bilder från kameran in till datorn så det kommer senare :)
Köss♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0