Partille-UKM-Melodifestivalen

Mamma körde mig och Emma till Allum på morgonen.
Köpte en tröja och en skjorta från Gina Tricot och hårspännen från bikbok. Sen hittade jag inget mer.
Emma köpte en kavaj och hårspännen. Vi åt på en salladsbar. Det smakade skit så inget ställe som ja kommet äta på igen.
Mamma hämtade oss efter några timmar. Vi körde in till stan och drack kaffe på Matteo.
Dom har världens godaste kaffe!
Sen åkte vi till Nödinge och tittade på UKM. Mitt "gamla" band skulle spela där men vi la ner bandet i onsdags.. Lite synd tycker ja!
Banden som spelade va inte så jätte bra, bara ett par som var bra. Mamma är kär i Jonnys band Bulletproof Veins! ;) Lite små kul.
Bilder kommer snart, vet inte vart USB sladden ligger (Y)
Efter UKM körde mamma mig och Emma hem till Emma. Vi tittade på melodifestivalen och åt chips! ♥
Tycker verkligen inte att hon som vann var bra! Ville att Salem Al Fakir skulle vinna! Han var bäst!
Ringde typ 20 gånger och röstade på honom!
Mamma hämtade mig när det var slut och nu ligger jag i min ensam het och har tråkigt..


Tycker ni att han var bra?

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0