Electra, Dagis, Shopping

Andra dagen på praon i dag.
För er som inte vet så praoar jag på dagis.
Det är helt okej, men det är roligare att vara på mammas avdelning.
Jag har lekt med barnen mest av dagen, inte jobbigt direkt.
Slutade vid 2.
Åkte till klädkällaren och fikade med mamma och Lisa.
Lisa åkte hem i dag. Hon har sovit här sen i Söndags!
Ganska länge, hon länktade nog hem ;)
Jag och mamma hade tråkigt så vi bestämmde oss för att ta en sväng till Nödinge.
Köpte:
  • Tunika från Limit
  • Tröja med nitar från Lindex
  • Nagellack från Kicks
  • Lepsyl från Kicks
  • Tajts från Lindex
  • Mascara från Kicks
Och nu ligger jag i soffan och tittar på tv.





I dag fyller min älskade Electra 3år!! Grattis gumman! (L)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0