Hemma hos Emma

Hejhej bloggen.

Nu sitter jag i Emmas säng och väntar på att hon ska bli klar på toan.

I dag har jag inte gjort så mycket. Hade sjukt ont i huvet när jag vaknade så ingen skola för mig i dag. Jag sov mest av dagen. Och duktiga mig lagade middag till hela familjen!
Mitt gamla innebandylag spelade match i dag så jag och mamma åkte till Skepplandahallen och tittade. Dom förlorade med 3-1. Men alla spelade bra. De e så roligt när Ewa spelar för hon blir så sur hela tiden.
Emma kom när matchen var slut och hämtade mig. Hon ville gå så vi gick i 30 minuter. Vi är så duktiga!
I morgon bär det av till Göteborg.



Emma (L)

Köss


Kommentarer
Postat av: Evelin [fotoblogg/hästblogg]

sv tack så mycket :)

2010-03-13 @ 13:20:35
URL: http://evliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0