Lisa mitt hjärta!

I dag var det rättegång. Vill inte berätta vad dom sa, kenny vill kanske inte det.
Men ja kan bara säga att jag HATAR FOLK SOM LJUGER!
Tycker att du var jätte duktig kenny, jag hade brytit ihop om jag var du!
Hoppas bara att allt blir bra nu!
Du ska veta att jag ALTID kommer vara din vänn och finnas för dig!
Älskar dig kenny!♥
Tjejgruppen i dag var som vanligt. Alltid lika roligt att vara där!
Efter tjejgruppen gick jag och min älskade Lisa till pizzerian och åt.
HäreGud va sjuka vi är tillsammans.
Vi satt inne på pizzerian i två timmar, haha.
Och Lisa fick skinka i håret!
Vi fick till och med två klubbor var! :D
Träffade Per också, han är så snygg!
Senare åkte vi in till Älvängen och mötte mamma.
Min klänning har äntligen kommit!
Mina Converse kom i går :)
Älskar dig Lisa!♥

Kommentarer
Postat av: lisa

Älskar dig min bästa hanna (L) Bästa dagen

2010-03-19 @ 08:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0