AA my Gud

Hejsanhej! :)

Igår hade jag en super bra dag!
Det började med att Anna ringde och väckte mig och jag kämpade mig upp och in till badrummert och sen ner i badkaret. Gjorde mig iårdning och sen tog jag min älskade cykel upp till Anna.
Alla Skönningaredsungar var redan där. Vi började med att öva på manuset till filmen. Det gick ganska bra. I början va alla utråkade men det gick över efter ett tag. Efter att va hade övat ett tag så spelade vu kubb, det var ingen som träffade så det blev tråkigt. Sen gjorde vi massa konstiga saker och hade det jätte roligt!!
Senare på kvällen bestämmde vi att grilla så alla gick hem till mig. Vi grillade hamburgare och korv, MMH!
Sen hade vi årets första vattenkrig! Det var skit roligt! Fast det var jätte kallt så vi höll inte på så länge. Alla blev kalla så vi sprang in i badrummet och duschade.
Alla var så trötta så vi satte på en film. Vi tittade på Saw 2. Fan va läskig de är!
Jag hatar skräkfilmer! När filmen var slut gick alla hem.

Jag hade jätte tråkigt så jag ringde Tom <3
Tur att det finns någon rolig att prata med!


Ha det bääst


Jag e cool!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0