Hej hopp lever snopp

Hej på er alla.
Har precis badat klart och nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik. Ska dra hem till Anna om en liten stund. Vi har sammlat hela gänget för att vi ska öva på alla repliker. Hoppas att det inte blir så mycket bråk som det brukar bli *fniss*

Mamma är på begraving och sen skulel ho träffa nån gammal kompis. Så henne träffar man inte på hela dagen.
Ska nog rida sen med. Har inte bestämmt mig en, Ska förmodligen sluta rida där. Lär mig inget.
Nu måsta jag ta på mig lite kläder och äta något.

Jag får inte glömma att berätta att jag var med Emma igår, Det var ett tag sen vi träffades så det va roligt att vara med henne. Vi gjorde inget specielt. Tog det lungt bara. Älskar dig Emma ! :)

Ha det bääst!


Jag och Emma på Liseberg förra året <3




Kommentarer
Postat av: Emma

hahahahha men snygg bild du hittade :D , älskar dig med ibland behöver man bara va ensam tillsammans med någon ;D <3

2010-05-14 @ 12:49:38
URL: http://emmachristenseen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0